Alla inlägg den 2 november 2007

Av agneta - 2 november 2007 11:06

Vi var några vänninnor som träffades hemma hos en kompis och hennes man ikväll. Jag hade häxhatten på mig det är ju min tid nu.( Häxornas) Vi åt och drack gott och tittade på Idol. Skönt att få annat att tänka på.  Sam åkte ut och jag sa äntligen......... Det var rätt person som fick lämna idol. När jag cyklade hem på natten så kom första snön.... Hurra.......... Älskar vintern. Men snön kommer inte att ligga kvar ännu men vintern är på väg iallafall.



Kul
Av agneta - 2 november 2007 10:56

En nära vän till mig sen flera år tillbaka kom på besök idag. Han hade med sig lite böcker som han lånat av mig. Han sätter sig vid köksbordet och säger att han varit till läkaren och fått sin dödsdom. Jag börjar gråta och undrar vad han menar. Jo, läkaren sa att han är så förkalkad i hela kroppen att han bara kommer att leva  i högst två år till. Han kan dö vilken dag som hellst.  Jag mår så dåligt över detta och i våras gick en kompis bort i hjärtinfarkt endast 53 år gammal. Usch, man undrar vad det är för mening med allt........Det är så svårt att skriva om detta så jag lägger ner detta  nu, hoppas på att min vän får leva många år trots läkarens ord.


Vi måste vara rädda om varandra då vi inte vet hur länge vi har varandra.

kram

Ovido - Quiz & Flashcards