Alla inlägg under oktober 2008

Av agneta - 31 oktober 2008 13:42

Jobbar hela helgen så jag kommer nog bara in ibland med små korta inlägg.

Ni ska veta att även om jag inte kommentrar på era bloggar så är jag där och läser varje dag....Vill ju inte missa något, nyfiken som man är.

Idag är det Halloween och jag önskar er alla en riktigt ruggigt trevlig kväll.

Kanske ska ni på maskerad.Själv så behöver jag inte klä ut mig, häxa som jag är...hiiii.....

Av agneta - 31 oktober 2008 13:40

En människa kan ha max 5 liter blod i sina ådror och börjar må dåligt efter förlusten av 1.5 liter.   







Av agneta - 30 oktober 2008 14:59

Man kan inte hålla andan tills man dör.

Av agneta - 29 oktober 2008 20:15

Nu är felet åtgärdat....hade glömt att ändra färg på skiljelinjerna

hrm....  







Av agneta - 29 oktober 2008 19:10

Har fått mail från min vän Ruth. Hon har problem med att kommentera

mina inlägg.Är det fler som har det tro....ska kolla upp detta under kvällen


kram  







Av agneta - 29 oktober 2008 11:57

Här är Greta 93 år, världens äldsta rapartist. Underbart....Detta ger hopp om framtiden...Man blir bara så glad.

Av agneta - 29 oktober 2008 10:05

I morse var det dimmigt ute och solen tittade fram. Det var underbart vackert.Vi hade 2 plusgrader ute och det var is på vattenpölarna.

Zingo och jag passade på att ta en långpromenad.


Idag ska jag till jobbet på möte mellan kl. 13 och 16.Suck....Vår schef slutar så hon ska tackas av och det blir väl lite smörgåstårta hörde jag. Det ska bli gott....


Här nedanför ,lite bilder från promenaden...

Av agneta - 29 oktober 2008 10:01

Den mängd kött en Tyranosaurus Rex kunde ta i munnen skulle räcka för att försörja en familj på fyra personer i en månad.

Ovido - Quiz & Flashcards