Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av agneta - 15 oktober 2008 13:29

Spelbolag: Denna gång är det Carolas tur


Kristian Luuk lämnar uppdraget som programledare för Melodifestivalen.

Nu har spelbolaget Betsson tagit fram sin favorit till jobbet.

Carola Häggkvist.


Melodifestivalen 2009 kommer att få se ett annat ansikte som programledare.

Kristian Luuk lämnar uppdraget.

Nu har spelbolaget Betsson tagit fram spel på vem som efterträder honom.

”Carolas tur”


Deras favorit enligt oddsen är Carola Häggkvist.


– När Krstian Luuk har lagt skorna på hyllan som programledare för Melodifestivalen tror vi att Carola kan vara en tänkbar ersättare. Skaran av artister som vunnit melodifestivalen och sedan fungerat som programledare har vuxit med Lena Philipssn och Charlotte Perelli.

 Denna gång är det Carolas tur, säger Thomas Bertilsson, PR-ansvarig på spelbolaget.


Minimedia
Daniel Söderbäck 

Hoppas, hoppas , hoppas......

Av agneta - 15 oktober 2008 09:18

Jaha, då var det jobbardax igen då jobbar 14,30 - 21,00 ikväll. Har precis ätit frukost efter att varit ute med doggen........Sitter här vid datorn med min kaffekopp ska snart rusa iväg....Ska till apoteket och till affären, måste köpa katt och hundmat, det tryter....hade inga hundpåsar kvar imorse sååååå pinsamt...


Måste berätta hur bra jag och Zingo fått det. Min granne går ut med Zingo då jag jobbar...Allt började när Zingo var sjuk sedan har det fortsatt. hon tycker det är så roligt att gå ut med honom och hon får motion och frisk luft. Min granne går hemma och är sjukpensionär och nu känner hon att hon fått en  viktig uppgift. jag har sagt att hon inte behöver men hon vill så gärna.....visst har vi det bra, Zingo och jag. sedan har vi ju någon som har koll när jag inte är hemma, känns jätteskönt.


Neej, nu måste jag kila.......,

Av agneta - 15 oktober 2008 09:16

Under ett år sväljer du ca 15 insekter medan du sover.  urrk.....  







Ovido - Quiz & Flashcards