Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av agneta - 1 oktober 2008 18:59

neeeej, jag vann inte.....Buhuu.....Det förstod jag, jag har sådan himla otur i både spel och kärlek.....De drog fel namn....Vi var tre stycken som var nominerade........Nu ska jag fortsätta jobba...

Av agneta - 1 oktober 2008 09:19

Jaha då var vi inne i oktober månad redan. Idag fyller min syster år, ett stort Grattis till henne...Kram på dig. Idag börjar jag jobba 13,00 och slutar 21,00. Vi ska ha personalmöte...bläääääää.....chefen är urdålig på mötesteknik....hon bara mal på i flera timmar om ointressanta saker för det mesta....suck.....I hate it...


Nu ska jag fortsätta med min hemsida , har jättemycket att göra. Sköt om er alla vänner.


kram  







Av agneta - 1 oktober 2008 09:17

Världens längsta namn på en stad består av 167 bokstäver

Ovido - Quiz & Flashcards