Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av agneta - 20 oktober 2008 10:00

Nu är det jobbardax igen och nu jobbar jag mycket i två veckor framöver...... vi får se hur ofta jag hinner hälsa på här.S om jag sagt tidigare så är jag med i 3 olika grafikgrupper också och lektionerna där måte jag prioritera......


Här är det grått och mulet idag, det kan ju inte vara sol varje dag.

Tittade på dansbandtävlingen igår ochjag tyckte att rätt band gick vidare. Men jag hade velat se de där unga killarna mer för jag tror att de skulle ha utvecklats....Sedan var det ju lite konstiga regler....de stora banden fick ha förinspelad kör och musik???? Men jag tittar vidare i brist på annat och om jag är ledig...


Ha   en bra måndag







Av agneta - 20 oktober 2008 09:56

DNA för mörkhud är dominant medans vit är reccesivt det bertyder att alla kommer att bli mörkhyade till slut .......Men så bra då slipper man sola   







Ovido - Quiz & Flashcards