Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av agneta - 3 oktober 2008 17:12

Nu mina vänner , har jag lagt ut mina sidor inför nalledagen och halloween.... som närmar sig med stormsteg.... Kom gärna in på min sida och titta runt...


Har jobbat vid datorn hela dagen idag  förutom en matpaus och rastpaus med Zingo. Det är ju så himla roligt med hemsidorna men det är ju väldigt tidskrävande och passar ju nu på hösten som ett fritidsintresse. På sommaren är man ju mycket ute så då blir det inte lika mycket arbete med sidorna....

Julen närmar sig den med så nu är jag mitt inne i arbetet med dem.


ha en jättebra fredagkväll.

kramiz  







Av agneta - 3 oktober 2008 09:37

Redan fredag.......oj,oj,oj vad tiden går. Nu är jag ledig fram till måndag då ska jag på studiebesök på Silviahemmet...Ska bli så spännade, ser jag verkligen fram emot.


Igår var jag på föreläsning om Demenssjukdomar, det var väldigt intressant och bra. Föreläsaren är jätte bra , hon heter Arja lindkvist och hon är utbildad sjuksköterska i botten....Hon kan verkligen få en engagerad. Vi har haft henne som handledare på jobbet nyligen då vi haft en man med pannlobsdemens. Hon kan rekommenderas.


Idag blir det fortsatt arbete med mina hemsidor , kanske hinner jag kika in till er en stund senare idag....Hoppas på att kunna släppa min nallesida och Halloweensida idag.


  







Av agneta - 3 oktober 2008 09:36

Bara en bok har tryckts i fler exemplar än bibeln, nämligen IKEA-katalogen.

Ovido - Quiz & Flashcards