Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av agneta - 19 oktober 2008 10:45

Här är några foton som jag tog på en av mina promenader. Mer finns att se här

Av agneta - 19 oktober 2008 09:48

Hej alla bloggvänner. Nu har mitt tangentbord gått sönder. Det går inte att skriva med det.....Det är trådlöst och jag har försökt byta batterier men det går inte ändå,grrrr......undrar om det måste vara exakt samma märke på batterina men det verkar konstigt. neej, jag tror et gort sitt jag...får väl köpa ett nytt.


Nu sitter jag och skriver på skärmtangentbordet. Ett hjälpmedel som finns på datorn. Vilken tur jag fann denna suveräna uppfinning. Annars hade jag blivit ställd i några dagar....


Igår åkte Raphael ut med sin partner ifrån stjärnor på is, tyckte det var helt rätt. Tyckte även att det var rätt att Kicken fick battla mot Raphael. De var båda sämst.Hade inte gjort något om Kicken åkt ut heller....


Idag ska jag titta på dansbandstävlingen som gick igår på tv, får vi se hur det programmet är.


Ha en skön söndag

Av agneta - 19 oktober 2008 09:46

En ko producerar hela 60 liter saliv per dag. Vi producerar 1-2 liter.

Ovido - Quiz & Flashcards