Direktlänk till inlägg 19 oktober 2008

söndag

Av agneta - 19 oktober 2008 09:48

Hej alla bloggvänner. Nu har mitt tangentbord gått sönder. Det går inte att skriva med det.....Det är trådlöst och jag har försökt byta batterier men det går inte ändå,grrrr......undrar om det måste vara exakt samma märke på batterina men det verkar konstigt. neej, jag tror et gort sitt jag...får väl köpa ett nytt.


Nu sitter jag och skriver på skärmtangentbordet. Ett hjälpmedel som finns på datorn. Vilken tur jag fann denna suveräna uppfinning. Annars hade jag blivit ställd i några dagar....


Igår åkte Raphael ut med sin partner ifrån stjärnor på is, tyckte det var helt rätt. Tyckte även att det var rätt att Kicken fick battla mot Raphael. De var båda sämst.Hade inte gjort något om Kicken åkt ut heller....


Idag ska jag titta på dansbandstävlingen som gick igår på tv, får vi se hur det programmet är.


Ha en skön söndag

 
 
Cina

Cina

19 oktober 2008 13:35

Tycker Rafael gjorde MYCKET dåligt ifrån sig igår. Kicken var bättre tycker jag. Det var rätt par som åkte ut tycker då jag. Och idag blir det dansbandstävlingen som går i repris på kanal 1 kl 15:00.

Gå in på min blogg jag har en utlottning pågång!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
ruth

ruth

19 oktober 2008 21:37

Har också haft ett trådlöst tangentbord, jag anväde vanliga uppladdningsbara batterier, så det är nog något annat som är fel. Bättre med ett vanligt skrivbord med sladd, så jag gav bort mitt, men trådlös mus kan jag inte vara förutan.
Bra att Raphael åkte ut i går, tycker han är så barnslig och löjlig, nästa som åker hoppas jag blir Tony, så tillgjort så det är inte sant, har ledsnat på den karlen. Kicken kan också kickas i väg :-) Sedan blir det svårt att välja..

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta - 18 juli 2009 17:24

Nu ska jag prova en ny blogg ett tag. Känner att jag vill pröva något nytt. Har sett andra bloggare som gått över till  blogspot så jag blev nyfiken. jag måste prova jag med.....Välkomna att följa med till min nya Blogg . http://jacastas.blogspot.com...

Av agneta - 18 juli 2009 11:49

Jaha...4 veckor semester, vart tog de vägen??????.....Lördag , söndag kvar , börjar jobba på måndag igen.  Ska jobba 3 veckor på mitt gamla jobb, känns bra för det blir liksom ett litet avslut för mig då. Har varit ute på en cykeltur här på förmidda...

Av agneta - 17 juli 2009 17:20

Här kommer ännu ett boktips för lata dagar i solen. Kärleksbarnet, en berättelse om alkohol, bingo och brutna löften av Hillevi Wahl. Författaren och journalisten Hillevi Wahl växte upp med två missbrukande föräldrar. För att överleva bröt hon kontak...

Av agneta - 17 juli 2009 10:00

Idag är det sol och vackert väder och alldeles lagom varmt . Det ska bli ca 24 grader idag. Ska ta mig en cykeltur idag på förmiddagen , tänkte jag. Har nyss ätit frukost och läst VLT på min balkong....så häärligt. ...

Av agneta - 16 juli 2009 11:22

Vad skönt att ha bloggvänner som vet vad det vill säga att vara åskrädd. Jag känner mig inte så ensam nu när jag vet att vi är fler som lider av detta . Nu skiner solen här i Västerås och jag sitter på min balkong och skriver. Men jag ser mörka moln ...

Ovido - Quiz & Flashcards