Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av agneta - 14 oktober 2008 17:27

Jag är med i två stycken psp-grupper på nätet. Det är norska grupper men det går jättebra att förstå.....Ni som är intresserade, klicka här så kommer ni till min hemsida. Klicka in er på meny - Grafik och grafikgrupper. klicka på länkarna där så kommmer ni till sidorna där det står hur man anmäler sig.......Hoppas att vi ses där....


kram   







Av agneta - 14 oktober 2008 12:24

vad glad jag blev, har fått blommor av  min nätvän Birgitta. tack så jättemycket, de är jättevackra.


Av agneta - 14 oktober 2008 12:14

Idag har jag städat på förmiddagen, skööönt . Detta har hängt över mig, men nu är det gjort. Här i Västerås skiner solen och det är ett underbart väder.


Nu har jag gått med i två grafikgrupper / psp - grupper - skolor på nätet , jättekul. Det är så roligt att vara i en grupp där man delar på ett intresse.  Och sedan får man ju se de andras fina psparbeten och man lär sig något nytt hela tiden också.....Så nu har jag att göra under hösten och vintern, kul...

Ha en bra tisdag...

kram   







Av agneta - 14 oktober 2008 12:12

15% av alla som dör gör det sovandes.  Det var inte många....

Ovido - Quiz & Flashcards