Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av agneta - 12 oktober 2008 22:47

jag vill passa på att tala om att från och med imorgon så byter jag bredbandsleverantör. jag byter från tele2 till comhem. jag är så nervös för jag är ju jättenöjd med tele2 men av olika anledningar blir det bäst att byta . Har skaffat ett paket med telefoni, tvkanaler och bredband.....

Om jag inte hörs av på ett tag så vet ni varför, man vet aldrig, det kan ju strula i övergången.


Ha en fortsatt bra söndagskväll.  







Av agneta - 12 oktober 2008 15:33

Nu är jag ledig i två dagar, ska bli skönt. Vi har haft sol och vackert här i Västerås idag. Underbart höstväder. Nu väntar jag på att mina barn ska komma och hälsa på. ser fram emot besöket, förståss. Är så trött nu så jag ska vila en liten stund innan de kommer.

Ha en bra söndag.

Av agneta - 12 oktober 2008 15:32

En cigarett tar bort ca 5 minuter från en rökares liv.  Hrm....

Ovido - Quiz & Flashcards