Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av agneta - 8 oktober 2008 11:22

Vill bara visa er min idol Tina Turner...70 år..Hon är på turne i Usa nu och ska sedan ut på en Europaturne`....hon har fått jättebra kritik för sin show.  Ja titta och njut...Behöver inte säga så mycket mer....

Av agneta - 8 oktober 2008 09:50

Idag är det jättedimmigt här på morgonen..det var det även i går kväll när jag cyklade hem från jobbet. Idag jobbar jag 14 - 21. Skulle ha börjat 13,00 jag skulle haft första samtalet med en nyinflyttad person. Men det blir på fredag istället för då kan dottern vara med också.


Nu ska jag jobba lite med mina hemsidor igen...har ju som sagt mycket att göra på dem. Men vad roligt det är.

kram på er......

Av agneta - 8 oktober 2008 09:49

Den första datorn vägde 30 ton nu väger den ca 4 kg.

Ovido - Quiz & Flashcards