Alla inlägg under oktober 2008

Av agneta - 19 oktober 2008 09:48

Hej alla bloggvänner. Nu har mitt tangentbord gått sönder. Det går inte att skriva med det.....Det är trådlöst och jag har försökt byta batterier men det går inte ändå,grrrr......undrar om det måste vara exakt samma märke på batterina men det verkar konstigt. neej, jag tror et gort sitt jag...får väl köpa ett nytt.


Nu sitter jag och skriver på skärmtangentbordet. Ett hjälpmedel som finns på datorn. Vilken tur jag fann denna suveräna uppfinning. Annars hade jag blivit ställd i några dagar....


Igår åkte Raphael ut med sin partner ifrån stjärnor på is, tyckte det var helt rätt. Tyckte även att det var rätt att Kicken fick battla mot Raphael. De var båda sämst.Hade inte gjort något om Kicken åkt ut heller....


Idag ska jag titta på dansbandstävlingen som gick igår på tv, får vi se hur det programmet är.


Ha en skön söndag

Av agneta - 19 oktober 2008 09:46

En ko producerar hela 60 liter saliv per dag. Vi producerar 1-2 liter.

Av agneta - 18 oktober 2008 21:49

I dag har jag gjort lite lektioner i psp.....kul

varit ute och gått långa promenader med zingo i det vackra höstvädret.

jag har haft en lugn och skön dag........


tittar på stjärnor på is...tycker att det är jättebra. synd bara att det går på 4.an för det är avbrott hela tiden för reklam.......blir galen....det förstör ju programmen tycker jag....varför inte ha reklam före och efter och inte mitt i....förstår inte.


nu ska jag fortsätta titta, undrar vem som åker ut ikväll......

Av agneta - 18 oktober 2008 12:36

Det är möjligt att leda en ko uppför en trappa, men inte nedför.

Av agneta - 17 oktober 2008 13:36

Nu är jag ledig över helgen, det ska bli jätteskönt.  Vi har  solsken idag men det blåser lite....nu ska jag laga mat och sedan ska jag jobba lite med grafikkurserna. Vi hörs ......  







Av agneta - 17 oktober 2008 13:35

Det är fysiskt omöjligt för grisar att titta upp i himlen.   







Av agneta - 16 oktober 2008 08:02

Idag regnar det i Västerås..mörkt och kulet är det, brrr....

Idag jobbar jag 14 - 21 men innan jag ska till jobbet så måste jag ner på stan i ett ärende.

Nu har jag anmält mig i ytterligare en psp - grupp...ska bli spännade och roligt..,...,..

Nu  måste kila....ska med bussen .....

Ha en bra dag alla mina vänner.....,Ursäkta om jag inte hinner hälsa på men just nu är det fullt upp.

kram

Av agneta - 16 oktober 2008 08:01

Delfiner vilar bara ena hjärnhalvan i taget för annars glömmer dom bort att andas och drunknar.

Ovido - Quiz & Flashcards