Alla inlägg den 29 maj 2009

Av agneta - 29 maj 2009 16:38

Nu är jag tillbaka igen. Har fått hem min dator idag. det var moderkortet som hade gått sönder. Nu är jag så glad, så glad. För det har varit så jobbigt att vara utan datorn så länge...det är tur att det är vår och att det har varit fint väder så man har kunnat vara ute.Annars har jag nog blivit tokigare än vad jag blev. ikväll ska jag börja gå runt bland er och med spänning kolla in vad som har hänt ....Nu måste jag också börja med min sommarsida på hemsidan, det är bråttom . Sedan har jag ju några mail med nya bekantskaper från hemsidan som jag måste svara på också...


Idag har jag jobbat till 13,00 och nu ska jag vara ledig i helgen ...ska bli så himla skönt. Det är bara tre veckor till semestern och det ser jag fram emot.

Idag har vi fått sommarvärme här i Västerås igen och detta ska hålla i sig hela helgen, är det inte härligt så säg?

Neej, nu ska jag diska och sedan ska jag sätta mig en stund på balkongen.

Ovido - Quiz & Flashcards