Alla inlägg den 4 juli 2009

Av agneta - 4 juli 2009 15:07

Så här skönt är det på balkongen nu. Zingo njuter , är helt slut efter denna värme.

Av agneta - 4 juli 2009 14:50

Oj vad skönt. Nu har jag städat. Det var verkligen välbehövligt ska jag säga. jag hade inga dammråttor på golvet,  jag hade dammkatter...Stora.....

Solen tittar åter igen fram och det blir hett som i en bastu ute. Pust.  Nu ska jag fixa lite käk, det blir köttfärsbiffar  med gräddsås. Sedan ska jag sätta mig på balkongen med en god bok. jag håller på att läsa en kriminal roman av Camilla Läckberg. Den heter stenhuggaren.

Av agneta - 4 juli 2009 10:26

Så skönt ute idag, det är svalare och friskare luft nu. Vi hade en urladdning sent igår kväll och i natt med åska och regn. Hoppas att det får vara mulet nu hela dagen så att man får lite svalare inne nu också. Men jag tycker det ser ur som om solen vill titta fram bakom molnen.....

Tänkte faktiskt få ork till att städa lite, välbehövligt ska jag säga. Har inte orkat i värmen.

Bilfesten fortsätter idag och jag har det bra som kan sitta på balkongen och se de underbara bilarna..De gör ibland en avstickare förbi mig....jag bor ju bara 5 minuters gångväg från vägen där de cruisar. Så jag hör mullrandet, låter så härligt.

Det är en toppenstämning här i Västerås......

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards