Alla inlägg den 1 december 2007

Av agneta - 1 december 2007 22:16

December och , regn, regn och åter regn. Vilket busväder idag.....

Igår var jag på julbord med jobbet. Vilket julbord sen, det var jättebra med allt du kan tänka dig. Vi var på Bellman i Västerås. Åt så jag mådde dåligt, ja vilket frosseri... Äckligt egentligen... ellerhur?


Idag har jag haft mina barn här på det årliga julpysslet. Vi har julpyntat ute och inne . Vi har även bakat pepparkakor och stora hjärtan med våra namn på. Blir fina att hänga i gran till jul. Vi bakade även risbräck. Vi åt en god middag med fläskfile. Nedan ser ni några av de fina pepparkakorna, hehehee...... Och lite julfint i köket.


Har tittat på Carola på Babben, som vanligt så sjöng hon vackert. har köpt hennes senaste skiva. Den har gått varm idag. Nu ska jag snart se spårlöst försvunnen.

Ovido - Quiz & Flashcards