Alla inlägg den 29 december 2007

Av agneta - 29 december 2007 18:07

Blir galen på alla snorungar som smäller smällare och avfyrar fyrverkerier i tid och otid. var är alla föräldrar????? massor med ungar som är under 18 år  som lever rövare överallt..... Hur kan de få göra det ostört??? fattar inte. Har läst att det är förbjudet att sälja smällare och fyrverkerier som smäller högt, hur kan  affärerna sälja sånt då????  Jag ser inte en polis på det här området , vad gör dem .....???


Jag tycker synd om alla som har husdjur som är rädda för smällarna, jag har tur som har en hund som inte bryr sig. Men skulle en smällare komma för nära så kanske det är kört för Zingo med. jag är så rädd när jag är ute för de som smäller vet inte vad de håller på med. de kastar var som hellst och hur som hellst.....Går bara korta vändor med Zingo. Tar långpromenader på morron för då är det inga ungar ute.



Ovido - Quiz & Flashcards