Alla inlägg under juli 2009

Av agneta - 2 juli 2009 10:35

Är lite nervös idag , ska ju på anställningsintervju på eftermiddagen. Spännande men pirrigt. Man kan ju bara vara sig själv , och det blir nog bra.

Men i denna värme då hjärnan inte är på topp alls......suck....

Visar lite bilder på min nya leksak......Har ju windows vista nu och jag får väl se hur det är. Det är ju mycket nytt att lära sig om funktionerna här.


Av agneta - 1 juli 2009 22:08

Sååå härligt att sitta här på balkongen och blogga. Nu är det ju så underbart ute . Detta var det bästa jag kunnat gjort, att skaffa mig denna laptop....

Har tittat på Miss Marple ikväll och ska nu kika på ett hyllningsprogram till Michael Jackson.

Här i västerås har biltrafiken ökat och i morgon drar powermeet igång. Ska ut och kika lite på fredag tänkte jag. Kul att se dessa underbara bilar.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards