Alla inlägg den 27 september 2007

Av agneta - 27 september 2007 23:27

Nu är det spännande i Idol, jag hoppas verkligen att Amanda och Marie går till Final i morgon. Gillar dem mest. Tycker att marie har vackraste rösten men Amanda är  häftig och jag gillar hennes låtval.

Utav killarna så gillar jag Daniel mest, blev glad då han gick till final.


Fredag: 6 artister skickas direkt till final utan att behöva sjunga. De 4 kvarvarande, de med minst sammanlagt antal röster, uppträder. Tittarna röstar på sin favorit. Den med flest röster tar den elfte och sista finalplatsen i Idol 2007.

Av agneta - 27 september 2007 18:46

jaha då har det löst sig med det stulna Oriflamepaketet. De skickar mig ett nytt. Oriflame är värda en blomma för det smidiga tillvägagångssättet. Men hädanefter hämtar jag paketet på Ica, törs inte ha hemkörning längre. Tycker nog att Posten borde ha en översyn över sina rutiner så att detta inte händer igen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards