Alla inlägg den 28 september 2007

Av agneta - 28 september 2007 22:39

Ohh vad spännande det var ikväll på Idol. jag röstade på Michel, tyvärr gick han Inte till final . Men jag fick ju med de andra, Marie och Amanda.

Tråkigt att Carolina och Carina slutar som programledare de har varit toppen.Ser fram emot nästa fredag. Nu måste jag sov ska upp tidigt imorgon. Jobbar i helgen.


God natt

Kul
Av agneta - 28 september 2007 16:58

Kom nyss in efter en uppfriskande promenad med min hund, Zingo. Det börjar bli kallare ute nu,  så nu är väl hösten här på riktigt kanske.  Älskar hösten med dess höga friska luft och vackra färger. Gillar mörkret också då jag kan mysa i soffan och tända massor med ljus. Älskar ljusstakar och har en hel del hrm...


Tillbaka till min promenad, utanför miljöboden ser det ut så här idag, Cbilden under.) Detta är ingenting mot hur det brukar se ut. Och utanför mitt sovrummsfönster, (bor på nedre botten) står en soppåse i plast som  någon bara släppt där , någon som inte orkade gå till miljöboden. I miljöboden ligger det en massa bråte som inte hör hemma där , gamla tv-apparater, kläder, bildelar mm. Ska det vara så svårt att sortera sopor rätt. Hyresvärden gör ett stort jobb i miljöboden varje vecka som får hålla på att sortera andras sopor.



Av agneta - 28 september 2007 14:24

Bär en röd tröja idag och visa ert stöd för Yttrandefriheten i Burma. Det gör jag.  Skicka detta meddelande vidare så att det når så många människor som möjligt. Då visar vi juntan i Burma att världen står bakom munkarnas demonstration mot regimen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards