Alla inlägg den 30 september 2007

Av agneta - 30 september 2007 13:12

Snyft. Glad i hågen cyklade jag upp till centrum för att hämta ut ett paket med kläder. Hade skickat efter 2 par jeans. Neeej, fick knappt upp dem över låren, vad är det frågan om. hade skickat efter i min vanliga storlek och det brukar alltid passa. Nu är det så att jag aldrig skickat efter i denna katalog och tog förgivet att storlekarna skulle stämma. men nej då.Kläderna måste  ha krympt på vägen hit. När jag läste det finstilta i katalogen så står det ju att man ska skicka efter storleken större än man brukar ha. Så dax nu...grr. Jaha ...då är det bara att skicka tillbaka jeansen för att ta två storlekar större inte en för så små var de. Spännande att se om jag kan ha jeansen som jag nu skickat efter.


Neej nu måste jag hasta in i duschen ska ut med min goding Zingo sen ska jag till jobbet. Jobbar kväll och börjar 15.00 Här nedanför ser ni min lilla goding

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards