Alla inlägg den 1 januari 2008

Av agneta - 1 januari 2008 09:56

God fortsättning på det nya året!


Hoppas att ni har klarat er helskinnade från gårdagens raketer. Jag är glad att jag tog med mig min hund till jobbet. Vi fick skjuts till och från. Här var det ett smaällande och skjutande utan dess like. De skjöt iväg raketerna hur som hellst och var som hellst. Jag var livrädd hemma, trodde att någon raket skulle träffa mina fönster .jag har tur som inte har en smällrädd hund men han tycker inte om när smällarna kommer för nära då skäller han. Mina katter uppför sig lite oroligt men klarar det rätt bra ändå.


Två soprum har brunnit ut alldeles, de står alldeles intill bostadshus. Flera papperskorgar har sprängts i luften, det som finns så dåligt med papperskorgar....Såg i tidningen att en kvinna skadats i ansiktet av en förlupen raket, den gick in i lägenheten hennes.


neej , nu har jag fått nog. Hoppas verkligen att det blir totalförbud nu. Det är ju inte bra för miljön heller. Ännu en anledning att förbjuda eländet.

Förstår inte att det inte redan är förbjudet då det är så mycket prat om miljön....

Ovido - Quiz & Flashcards