Alla inlägg den 6 januari 2008

Av agneta - 6 januari 2008 11:03

Men se det snöar........ Härligt .Tänk vad mycket ljusare det blir ute.

Jobbar i helgen så det blir inte så mycket skrivet, är inne i en tröttperiod.


I fredags fick jag ett brev om att min pappa har avlidit. det är hans frus syster som skriver. Hon hjälper till med bouppteckningen och har upptäckt att jag finns till. Har inte haft någon kontakt med min pappa. han försvann ur mitt liv då jag var 3 månader. de tyckte att det var det bästa om jag inte hade kontakt....(konstigt) Vi pratade i telefon då och då under ett par år 93 -94.... tappade kontakten igen då jag flyttade, böt nummer. Tiden gick och ni vet hur det är , det blev aldrig av att vi träffades. Nu vill den här kvinnan att jag hör av mig till henne, ska väl göra det. Snällt att hon talade om detta för mig....

Tänk att jag blev ledsen fast vi ej träffats, det känns jättekonstigt......

Det är så defenitivt nu....Nu får jag aldrig träffa honom.


Ovido - Quiz & Flashcards