Alla inlägg den 6 april 2008

Av agneta - 6 april 2008 20:31

Måste bara visa en av mina favoriter 1975, Sparks... Kom på dem här om dagen och det visade sig att de tydligen fortfarande håller på, kul. den här inspelningen är från 1975. de var då väldigt speciella. Den här låten var en stor hit.

Av agneta - 6 april 2008 11:16

Titta så gulligt. Våra får har fått små bääään... Är de inte söta så säg. Kunde inte låta bli att ta kort på dem. Jag vill haaa en sån hemma ..... Hihihii.....


Igår kväll tittade jag på körslaget och jag tycker att det är ett jättetrevligt program. Synd att det är tävling här med för det börjar bli för mycket sånt nu på tv. Men annars så tycker jag att det är häftigt med körer som sjunger hits av olika slag Det blir maffigt..... Ska fortsätta titta.....

Ovido - Quiz & Flashcards