Alla inlägg den 25 april 2008

Av agneta - 25 april 2008 18:17

Vill spela den här låten för min bloggvän Birgitta. med anledning av tidigare inlägg.


Det är min idol Carola som sjunger sanna vänner. Från 1994.

Av agneta - 25 april 2008 14:43

Tack  Birgitta för denna vackra gåva. jag blev så glad över den vackra blomman så att jag vill visa upp den för er alla.


kram Birgitta min vän.

Av agneta - 25 april 2008 14:31

Idag har jag varit ledig. har städat , det behövdes verkligen . Det var inte dammråttor på golven det var dammkatter. vaknade 5,30 och kunde inte sova , så då gick jag upp. är man knäpp eller?.....

Har suttit  en stund i solen på min altan på eftermiddan, häärligt.....

Nu ska jag jobba i helgen så vi får se om jag tittar in en stund iallafall.


kram på er alla och ha en skön helg.

Ovido - Quiz & Flashcards