Alla inlägg under september 2007

Av agneta - 26 september 2007 17:02

Oooh, yes  Västerås Mälarstaden kan stolt presentera sig som värd för Melodifestivalen 2008. Den 16 februari går deltävling två av stapeln i ABB arena på Rocklunda. Nu gäller det att vara med när biljetterna släpps. Håll tummarna för att jag får tag i biljetter.jag kommer att håller er ajour om vad som händer kring detta. är överlycklig då jag älskar detta jippo. Har hört att Carola ev kommer att var med också, hoppas det då hon är en av mina idoler i detta sammanhang.

Kul
Av agneta - 25 september 2007 19:05

Kolla in denna otroliga sångare. Paul Potts vann Englands talangtävling. Juryn suckar och tror inte att det kommer att låta bra men vilken artist.

Jag grät förståss en smula för så underbart sjunger han.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards