Alla inlägg den 13 juli 2008

Av agneta - 13 juli 2008 09:25

Neeej.....jag börjar jobba imorgon. Semestern är sluuut..... Neeejjj....

Vart tog dessa 4 veckor vägen och jag har bara badat två gånger i år, suck.


Jag vill göra något annat än att jobba inom vården....men vad??? Det är inte så lätt i den här åldern. Städa kanske....... Jag är ute och kollar jobb hela tiden..kanske hittar jag något så småningom.  Jag vet att om några år blir det katastrof inom vårlden då många går i pension. Det har redan börjat visa sig, ingen vill jobba inom detta yrke då det är dåligt betalt och du får ingen positiv respons varken från anhöriga eller ledning. Vi hade jättesvårt att få tag i vikarier i år och jag har förstått att det har varit så på många platser i landet.


Nej nu ska jag inte gnälla mer....Men det hjälpte lite ....


Nu har jag börjat chattat på msn också, blev mer eller mindre tvingad igår av några vänner, hihihiii......Har inte legat för mig tidigare detta men det kan nog bli skoj .... Det är ju ett kul sätt att träffas på över nätet och kanske får man nya vänner på köpet också.

Ovido - Quiz & Flashcards