Alla inlägg den 27 juli 2008

Av agneta - 27 juli 2008 09:17

Jaa, igår var vi och shoppade . Jag är så glad för jag hittade en femtiårspresent och jag hittade också så söta födelsedagskort. Bådetill Min vännina och till min son. Min son fyller 29 år den 1 augusti...(hur har det gått till????) Tycker inte det var länge sedan han satt i sin barnvagn. Oj, oj oj va tiden går och jag blir bara yngre och yngre.....

Det är mycket rea nu på stan , många kör med tag ett plagg till reapris och få ett plagg gratis. Så man kan fynda om man vill. Själv behöver jag inget nu utan jag väntar till höstkollektionen.


Köpte en nosgrimma till min hund,( halti) han drar så förskräckligt när tikarna löper och det gör de jämt..... Han blev galen när jag satte på honom den och smart som han är så tjopp...fick an av sig den. Suck...Får försöka träna honom inne först, han får ha den en liten stund och så beröm och godis sedan ökar man på.....Vi får se hur det går. Det vore bra om det funkade för nosgrimman gör så att hunden inte orkar dra......Får ont i mina armar.


Har höpt ett rosa nagellack som jag bara älskar ni ser det på bilderna nedanför. Fick även tag i en liten ministereo till ett bra pris , blev såå glad...för den. Hittade en underbar rosa klocka med blingbling på Guldfynd, kunde inte låta bli att köpa den. Ni kan se den här nedanför med. Så var jag in på Gallerix och köpte födelsedagskorten och då hittade jag detta fina mobilsmycke , också med lite blingbling....kunde inte motstå det.... Köpte även dag och nattcreme, Niveas mot rynkor och det var till extrapris det med . Känner mig nöjd nu efter alla fynd jag gjort,

Ovido - Quiz & Flashcards