Alla inlägg under maj 2008

Av agneta - 18 maj 2008 09:21

Serbiens bidrag är en otroligt vacker ballad och är segertippad. Ska Serbien ta hem det i år igen. Orkar vi med en ballad i år med ? kanske.

 Jelena Tomasevic - Oro
Av agneta - 17 maj 2008 17:10

Isis Gee sjunger för Polen. En underbar ballad, vacker klänning och en underbar röst. kan bli farlig.

Av agneta - 17 maj 2008 15:50

Kolla in Ukrainas bidrag. En bra låt, snygg tjej och påminner inte klänningen om perrellis så säg? Ani gör ett läckert scenframträdande och är en av Charlottes farligaste motståndare.

Av agneta - 17 maj 2008 15:45

Här är videon på Perrellis andra rep med klänningen på. Det är dålig kvalitet på videon med det går iallafall att få sig en uppfattnig om hur det kommer att se ut.


Av agneta - 17 maj 2008 09:27

Här är charlottes nya klänning. Den väger 5 kilo. Har 600 trådar med  smarovski stenar i olika slipningar. 7 personer har suttit i två veckor och trätt på stenarna. Men visst är klänningen vacker.


Den andra bilden är från den andra repetitionen som var igår eftermiddag.  ser snyggt ut ellerhur?

Av agneta - 16 maj 2008 06:01

Har tittat och lyssnat på Azerbaijans repetion. Elnur och Samir heter sångarna. Det är första gången de är med i dessa sammanhang. Jättebra. Fina röster , snygga killar och annorlunda. Ett bidrag som verkligen sticker ut. Skulle inte bli förvånad om de slår till och vinner . Videon är från deras första repetetion och är inte så jättebra.

Av agneta - 15 maj 2008 18:17

har jobbat idag och är skittrött. Att jobba förmiddagar tar musten ur mig. Det passar mig bättre att jobba kvällar. Nu är jag iallafall långledig fram till måndag, ska bli himla skönt. Solen har tittat fram lite då ochdå idag så det har inte varit helt nattsvart iallafall. Jättekallt i morse hade vantar och halsduk på mig när jag cyklade till jobbet. Nu är det varmare ute.


Neej, nu orkar jag inte skriva mer så vi hörs imorgon igen, hoppas jag.


kram på er.

Av agneta - 14 maj 2008 09:51

Nu är våren borta igen och vintern är här igen . kallt....brrrr nordliga vindar och bara 7 grader varmt i morse, Fick bära in mina blommor igår kväll så att de inte skulle frysa ihjäl under natten. Fram med vinterjacka och på med strumpor igen.  jaja,  ett bakslag var ju väntat förstås.

Ovido - Quiz & Flashcards