Alla inlägg under maj 2008

Esc

Av agneta - 8 maj 2008 08:34

Nu har charlottes video släppts. Den är jättebra. Ser påkostad ut och den är stilren. Innehåller mycket klädbyten och Perelli är en Diva. Den gör rättvisa åt låten Hero. Bra jobbat......

Här kan i se videon.

Av agneta - 7 maj 2008 22:19

Idag har jag städat och då såg Puff ut så här. Han hatar dammsugaren som ni ser. Han blir sååå tjurig......


annars har jag inte gjort så mycket idag, var på möte på jobbet  mellan 13 - 16. Imorgon ska jag jobba lite ute på täppan , tänkte jag. Ska kolla om det går att få tag på vindruvsrankor, ska nämligen odla det på min altan. Hade jag tänkt.

Av agneta - 6 maj 2008 22:58

idag har jag varit ledig. Har jobbat vid datorn nästan hela dagen. Har ju kommit igång med min hemsida som ni vet så det finns att göra. Bäst att passa på medans lusten finns och snart kommer sommaren på riktigt så då blir det inte så mycket jobba om det blir fint väder.


Neej, nu ska jag släcka ner och titta lite på tv innan jag lägger mig.

God natt och sov gott.

Av agneta - 5 maj 2008 12:56

Idag är det måndag och jag ska jobba kväll. 15,00 - 21,00. har varit ledig i 6 dagar så det känns lite tungt måste jag säga. Bara 6 veckor till semestern...... ska bli himla skönt. jaja, det är en kort kväll så det går fort, imorgon är jag ledig igen. Vissa veckor är hattiga....

Ha en underbar dag så hörs vi....


kram

Av agneta - 4 maj 2008 09:10

Jaha, det var det jag visste, att Lotta skulle åka ut. Tråkigt tycker jag då hon var en av de bästa. Hon och teamet skulle fått vara kvar till finalen, tycker jag. Nu står det mellan cans team och brolles, känns som om det kvittar nu. Låt bästa team vinna. Ett bra program har det varit iallafall.


Ikväll är det inför ESC igen , det måste jag se......


ha en bra söndag


kram

Av agneta - 3 maj 2008 16:03

Idag är det mulet men varmt ute. Det är bra att det är mulet för då har jag kunnat jobba med min hemsida.Har nu lagt ut min nya sida och det är mycket arbete med den. Är bara i början så vi får väl se vad sidan mer kommer att innehålla. mer grafik kommer det att bli iallafall. Ikväll ska jag titta på körslaget för att se vem som blir kvar till final.


Ha en bra lördag kväll


kram på er....

maj

Av agneta - 1 maj 2008 19:58

Vill önska maj månad välkommen. Hääärligt.... Gör det med ett fyrverkeri

Ovido - Quiz & Flashcards