Alla inlägg den 15 februari 2008

Av agneta - 15 februari 2008 11:33

Har glömt att tala om hur det går med min viktminskning . Jodå, det går sakta men säkert. Förra veckan gick jag ner 0,8 kg och denna vecka hade jag gått ner 0,3 kg. Nu har jag gått ner 5 kg precis på 4 veckor. Får vara nöjd med detta.

Av agneta - 15 februari 2008 11:32

Idag klockan 15,00 kan ni lyssna på alla låtarna i melodifestivalens deltävling 2 i 60 sekunder på Svt. Spännande......

Av agneta - 15 februari 2008 11:19

Anders Nunstedt, Expressen


We have a winner!

VÄSTERÅS. Oj oj oj oj.
Nu klev Andreas Johnson och Carola Häggkvist in i bandyhallen och blåste alla andra av banan.
Låten lyfter uppskattningsvis 287 procent på scenen. Mycket snyggt, extremt övertygande.
Vem i hela världen ska kunna stoppa dem från en seger i Melodifestivalen? Vem?!
Glad alla hjärtans dag, Carola och Andreas!

Av agneta - 15 februari 2008 11:16

Aftonbladet: Markus Larsson

Men så kommer den där duon igen ... få se nu ... de hette ... blädder, blädder ... just ja ... Johnson & Häggkvist.

Sa jag att deras duett ”One love” påminner om U2? Man kan väl säga att även numrets budget verkar ha irländarnas feta plånbok. Åtminstone jämfört med de andra artisterna i Västerås.

Över 50 tv-apparater flimrar i bakgrunden. Och när den gigantiska ljusriggen tänds upp bränner det bokstavligt talat till i ansiktet.

Själva framförandet då? Fungerar Andreas och Carola ihop? Håller låten?

Skoja inte med mig.

När Andreas och Carola trycker på knappen försvinner resten av startfältet i ett svampmoln. Arma stackare.

Efteråt är stämningen bland journalisterna chockskadad. Det dröjer ett tag innan applåderna kommer i gång.

Carola bugar, ser halvnöjd ut och säger:

– Tack ska ni ha. Det var trevligt.

Markus Larsson
Ovido - Quiz & Flashcards