Alla inlägg den 16 februari 2008

Av agneta - 16 februari 2008 10:46

katastrof....... Vad hände???????? Inget ont om Sanna Nielsen och Bröderna  men ?????????  Sanna var helt rätt med sin vackra låt men bröderna?? Jaa, de bjöd på en bra show och en ganska bra låt men är de rätt????? Carola och Andreas borde gått direkt till Globen tycker jag. Hur kunde Andra generationen röstas fram bland de fem bästa????? Katastrof anser jag. Hade mycket hellre sett Alexander på den platsen, faktiskt. Jaja, carola och Andreas har ju ännu en schans att ta sig till Final och förhoppningsvis fixar de det. Vi måste tänka på att vi ska kvala in i år och att vi måste skicka ett bidrag som går bra utanför Sveriges gränser.


Vi får se om jag ska fortsätta följa detta spektakel, kanske kommer jag över denna besvikelse om några dagar. Detta börjar ju bli skrattretande. Och jag tycker faktiskt att det blivit häxjakt på Carola.


Resultat: Sanna Nielsen och Rongedahl till Globen.

                Ola och Andreas och Carola till Kiruna och andra schansen.

Av agneta - 16 februari 2008 10:37

Här kommer lite bilder från genrepet idag. Det var kul att få se hur det går till bakom kulisserna. Låtarna görs sig på ett helt annat sätt än på tv, en del blir bättre och en del blir sämre. Fest var det iallafall. Visar bara  en bild på Carola och Andreas uppträdande då vi satt långt ifrån scenen och det var svårt att fota. Sen är det bilder från kön innan, på mig inne i ABB-Arena, fick en bild på Ola med några fans på vägen hem samt på Sanna på väg in i bilen . Och man säger att Carola är en diva, här kom hon med solglasögon och inte en gnutta sol på himmelen.Jaja


Av agneta - 16 februari 2008 09:18

Jaha ikväll vet vi vilka som går vidare till Globen och andra chansen. Har lyssnat på Låtarna och gillar Carola och Andreas och hoppas att de ska gå direkt till Finalen. jag är jättenervös för hur det ska gå.  13,30 idag så är det genrep, vilket jag ska gå på. Det ska bli spännande att se allas framträdanden och förståss Carola och Andreas in action.

Av agneta - 16 februari 2008 08:50

Turkiets bidrag till Belgrad: Deli med Mor Ve Ötesi

Ovido - Quiz & Flashcards