Alla inlägg den 23 februari 2008

Av agneta - 23 februari 2008 15:00

Ännu ett vårtecken. Dessa vackra blommor såg jag på min eftermiddagspromenad med Zingo. Vet ej vad de heter men tror att det är en anemon av något slag. Varsågod och njut.........



Av agneta - 23 februari 2008 10:33

Idag när jag gick min morgonpromenad med Zingo så gick jag i en annan skog mot vad jag brukar gå. Gick spåret där och kom fram till något hemligt ställe. Mitt i skogen ligger ett ställe som heter Sofilund, det är inhägnat och man får inte gå in där. Det ser jättefint ut och det ligger en liten stuga där med lite uthus här och där. Blir såå nyfiken , vad är det ?? En sommarstuga eller en året  runt bostad????  Jättespännande.......... Jag måste ta reda på vad det är för ställe.


Efter vägen så växer det mycket mistlar, västmanlands landsskapsblomma. Tog en bild, tycker att det är häftigt hur de växer på andra växter. 

  



Av agneta - 23 februari 2008 10:29

Det var Mi och Johan som åkte ut ikväll, det var inte helt fel tycker jag. Det minst charmiga paret. Annars tycker jag att alla gör ett bra jobb, det är inte enkelt att tävlingsdansa minsann............



Ovido - Quiz & Flashcards