Alla inlägg den 17 juni 2008

Av agneta - 17 juni 2008 20:19

Hej! Vill rekommendera en jättebra film ikväll. Moulin Rouge, tv3 klockan 21,00. Har ni  inte sett den så gör det.


Paris 1899. Detta är berättelsen om den passionerade kärleken mellan den förföriska Satine, den klarast lysande stjärnan på det dekadenta nöjespalatset Moulin Rouge, och den unge oskuldsfulle, fattige poeten Christian.

Av agneta - 17 juni 2008 12:11

Imorse var jag ute och tog en långpromenad med Zingo. Efter det så tog jag min motionsrunda utan hund. Jag går och joggar i 20 minuter. Detta ska jag göra varje dag. Har planterat om en blomma , en porslinsblomma . Den är så stor och skranglig så jag har tagit ut den på altanen nu över sommaren. Den blev stadigare när den fick en ny kruka. I morse hann jag  också sola lite på altanen , man får passa på mellan regnskurarna. Nu ska jag laga lite mat . något med köttfärs???????

Ovido - Quiz & Flashcards