Alla inlägg den 30 juni 2008

Av agneta - 30 juni 2008 19:28

Döm om min förvåning när jag skulle köpa jordgubbar idag. Det fanns inga svenska utan de var belgiska och kostade 35,90.......Var ut på nätet och såg att säsongen redan är över...Sämsta säsongen på 35 år enligt en odlare. Detta då det var så varmt i början av sommaren.... Buhuuuu....jag som älskar Svenska jordgubbar....



Av agneta - 30 juni 2008 16:25

Inte gjort något särskilt idag mer än varit ut med hunden på promenad ett par gånger. har även jobbat lite med min hemsida. Idag har det åskat lite här....och då blir jag alldeles matt och slut.Har sovit en stund på eftermiddan. lade mig för att läsa en bok och somnade ifrån den.  Boken heter Känn pulsen slå skriven av Berny Pålsson. Dette är hennes andra bok. den första heter Vinklippt ängel. Det är självbiografiska böcker och handlar om psykisk sjukdom, missbruk , flykt från det förflutna och kampen för att leva ett så normalt liv som möjligt. Hon skriver otroligt bra och har fått bra kritik för sina böcker.

Ovido - Quiz & Flashcards