Alla inlägg den 23 juni 2008

Av agneta - 23 juni 2008 15:07

Idag har jag varit duktig. Jag har möblerat om lite , dammsugit, dammat och jag har rensat i några lådor, puust. Fler lådor är kvar men jag har iallafall börjat. Fattar inte varför jag spar en massa skit. papper, reklam mm.....till ingen nytta dessutom. men nu ska det bort. Har haft en veckas semester nu och hunnit piggna till. Skönt med dåligt väder några dagar till så att jag får färdigt här hemma..... Men sen får det bli fint så att jag får baada........


Måste fråga? Ni såg väl på dokumentären igår som hette Paradiset? det var andra gången den gick på tv och jag var bara tvungen att se den igen. Såå himla underbar är den.... Har ni inte sett den så måste ni bara göra det den lockar till skratt och den är så fin......Den går att se om ni går in på svt.s sida och på dokumentärer.


Paradiset

Hans och Kerstin har varit gifta i 65 år. En dag bestämmer Hans mot Kerstins vilja att de ska ha en fondvägg i sommarstugan vid Torneälven. Oförmågan att enas om rätt färg och mönster har stoppat alla tidigare försök till renovering. Paradiset är en romantisk dokumentärkomedi av Jerzy Sladkowski.


Ovido - Quiz & Flashcards