Alla inlägg den 28 juni 2008

Av agneta - 28 juni 2008 13:44

Utmaningen kommer från Birgitta


REGLER


Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...


Underliga / egendomliga saker om mig själv.

1. Ormfobi

2. Åskfobi som bara blir värre och värre.....

3. Tycker att det är äckligt med second hand kläder och tallrikar mm.

4. Vill bädda och dra upp persiennerna innan jag går ut.

5. Vill alltid ha rent på diskbänken.

6. Är galen i att shoppa...allt.


Nu utmanar jag:

Lena Birgitta

Helene

Cina

Av agneta - 28 juni 2008 13:30

jaha...de ringde från jobbet idag och de fick inte tag i någon vikarie. Jag ska jobba ikväll 15, 00- 21,45 och i morgon 7,00 - 13,00. Bestämde mig  för att  bryta semestern i två dagar efter noga övervägande. Varit i kontakt med min chef så att detta lönar sig för mig. Min semester fortsätter på måndag......


idag har jag haft hundvård på schemat. Klippt klor , dragit ut hår ur öronen , borstat och kammat. Nu måste han snart bada också, vi får se hur det är med orken imorgon.


Ha en bra helg



Ovido - Quiz & Flashcards