Alla inlägg under april 2008

Av agneta - 20 april 2008 15:43

Vilken underbar vårdag det varit idag. 18 grader varmt på min altan. Har suttit i bara en kort kjol och linne . Lite jobb har det också blivit ute på min lilla täppa. Här kommer lite mer vårbilder. den ena bilden visar en av mina kungsängsliljor som börjar knoppas.

Av agneta - 19 april 2008 22:10

Ikväll åkte team Markolio ut i körslaget. Det var rätt team tycker jag. Bäst ikväll var Brolles team.

Av agneta - 19 april 2008 19:55

Freddie är en av mina favoriter. Han är underbar med sina texter och sin musik. Han har en härlig röst också-


Lyssna här på Freddie Wadling - Lyckliga dagar, i en hyllning till Ted Gärdestad

Av agneta - 19 april 2008 10:10

Islands  bidrag till Esc kan bli farlig, det är en bra låt och kolla in videon den är bara för underbar. Skitrolig.......

Det är inte bara bandets Regina & Friðrik (bilden) som medverkar nämligen utan också en hysterisk Eurovision wannabe.

Av agneta - 19 april 2008 10:06

Idag när jag var ut med zingo så passade jag på att knäppa några provkort med nya kameran. Vill ela med mig av lite vårkänsla. Träden börjar grönska mm. Sen har jag även tagit kort på mina katter, allt för att testa kameran. Men visst är de goooda.

Av agneta - 18 april 2008 18:11

Äntligen har jag bestämt mig och köpt en ny kamera. det blev en Canon power shot A580. Den har fått väldigt bra kritik och jag har varit inne på att köpa den länge. Här är mitt nyförvärv.  Kolla in på en av bilderna , det är fler som är väldigt intresserad av kameran.

Av agneta - 17 april 2008 09:17

Fick detta klipp av en kompis och var bara tvungen att lägga ut det på min blogg. Klippet är från Englands talangjakt och namnet på killen är Andrew Johnston. Lyssna och njut, för honom kommer vi att höra mer ifrån....

Av agneta - 16 april 2008 18:16

Idag har jag varit på viktväktarna igen och vägt mig. Hade gått ner 1,2 kg och väger nu 74,4 kg. Har nu gått ner 9,6 kg. Fick den tredje guldstjärnan. Mitt nästa mål är att gå ner minst 0,4 kg då har jag gått ner precis 10 kg.





Ovido - Quiz & Flashcards