Alla inlägg under april 2008

Av agneta - 14 april 2008 19:03

Fick ett sms idag att klockan 21,00 ikväll så ska vi tända ett ljus i våra fönster för Engla och hennes familj. Detta är ju så vidrigt hemskt så det är det minsta man kan göra för familjen. ....



Av agneta - 14 april 2008 18:56

Jaha då har man shoppat lite då. Himla kul nu när man gått ner i vikt.... Shoppa är nog något av det roligaste jag vet.Detta har jag köpt.: Ett par silversandaler ovh en silverhatt till sommaren. två klänningar och en vit tröja . mer kommer.........

Av agneta - 13 april 2008 10:58

Tyvärr åkte Agnes team ut igår kväll. Tyckte att de hade ett av de bästa framträdandet, men men..... Tyckte att Marcolio var sämst igår.

Men bäst var iallafall Team Lotta, kolla in detta.

Av agneta - 9 april 2008 09:01

I morse när jag drog upp persiennerna såg det ut så här.... vinter igen, neeej.... På med vinterkläder , brrrr


Sen vill jag visa mina matgäster , de gästar mig varje år. Ett gäng med sidensvansar, de älskar mina bär på buskarna,

ESC

Av agneta - 8 april 2008 16:49

Vinnare i ESc 1956-2007


1. Irland har vunnit 7 ggr

2. Frankrike, Luxemburg, England, 5ggr

3. Holland och Sverige som båda vunnit 4 ggr

4. israel 3 ggr

5. Schweiz, italien, Danmark, Spanien och Norge 2 ggr

6. Österike, Tyskland, Monaco, Belgien, Jugoslavien, Estland, Lettland, Turkiet, Ukraina, Grekland, Finland, och Serbien har vunnit 1 ggr var.


Vi får se om vi kan hamna på andra plats i år, men det blir nog svårt.

Esc

Av agneta - 8 april 2008 16:47

Här är ESC vinnarna 1956 - 2007, del 1

esc

Av agneta - 8 april 2008 16:45

del två av vinnre i ESC

Av agneta - 7 april 2008 20:38

Michaels comeback i Rumänien.....En av mina stora idoler. Kolla på hans entre` på scen....detta framträdande är för ca 10 timmar sedan.

Titta även på hans sorti, han är en superstjärna. Publiken är i extas och många killar och tjejer får bäras ut på bår......


Michael Jackson Live in ConcertMichael Jackson Live in Concert
Ovido - Quiz & Flashcards