Alla inlägg den 5 februari 2009

Av agneta - 5 februari 2009 12:56

Idag har jag lämnat in Zingo för en helrenovering och titta så fin han blev...såååå skööönt....För både mig och Zingo. Vi upptäckte några sår och det blir jodopax ett tag nu...ev får jag byta foder till lax....Vi får se hur det går....Det kanske är fuktskador och då hjälper det ju nu att ha skalat av honom den täta pälsen...Inte kul med dessa sår...grrr.....


Måste ge ett stort beröm till denna underbara hundfrisör Tine Larsson som äger  Tines Hundklipp och shop på  köpingsvägen i Västerås. Såå jättegullig och duktig....är verkligen nöjd. Nu ska jag dit i maj igen så att det inte blir så tovigt och eländigt igen.Har bara promenadavstånd då när jag flyttat, bra va?


Nu ska jag äta lite och sedan bär det iväg till jobbet , jobbar 16 - 21....Zingo ligger här vid mina fötter och är alldeles slut...

Ovido - Quiz & Flashcards