Alla inlägg den 28 februari 2009

Av agneta - 28 februari 2009 14:54

Tack snälla Cina för den vackra Awarden.....Kram på dig.

Av agneta - 28 februari 2009 11:12

Hej igen alla mina vänner!

Nu har jag flyttat klart och fått någorlunda ordning här i nya lägenheten.

Ikea har varit flitigt besökt av mig och jag har inhandlat lite nytt, såå himla kul....

Lägger in lite bilder ifrån mitt nya hem.Jag är kär i min nya lägenhet. Och vad underbart det är med den inglasade balkongen, den finns också med på bilderna...


Jag trivs jättebra. det är så lugnt och tyst här så man kan höra en knappnål falla till golvet. jag är inte rädd när jag är ute på kvällen med hunden heller, det är alldeles lugnt och stilla i området. äntligen har jag fått lugn och ro...


Underbara strövområden runt omkring här och i morse tog vi en promenad efter mälaren , lögarängen. Solen sken och det var sååå vackert. vi var ute i två timmar. Alldeles utanför där jag bor har de nyligen gjort iordning en hundgård där man kan släppa sina hundar, så himla bra.

jag tog lite foton med mobilen när vi gick efter mälaren , glömde förstås min kamera.....grr...Bilderna blev inte altför bra men ni får lite hum om vad vackert det var..





Ovido - Quiz & Flashcards