Alla inlägg den 17 februari 2009

Av agneta - 17 februari 2009 12:59

Neej, men vad roligt. Jag har vunnit två biljetter till After Dark på Konserthuset här i Västerås. Torsdagen den 5 mars klockan 19,30 är konserten. Jag skickade in till en tävling på Mimer och svarade rätt och vann biljetterna. Men vad roooligt jag som aldrig brukar vinna.....Skickar in till olika tävligar överallt och vinner då aldrig men äntligen....Gav det resultat.....


Vilken belöning när flytten är klar och jag då kan gå och koppla av några timmar på en konsert tillsammans med  en vän.....Har frågat min syster men hon jobbar och hon skulle återkomma om det kunde ordna sig på något sätt. Hon vill ju gärna följa med. Annars följer en av mina vänninor med....Ser verkligen fram emot detta......

Ovido - Quiz & Flashcards