Alla inlägg den 14 februari 2009

Av agneta - 14 februari 2009 15:35

Vill önska alla mina bloggvänner en jätte trevlig Alla Hjärtans Dag.


Kram på er alla

Av agneta - 14 februari 2009 15:24

Deltävling 2


Ikväll tävlar: 


Måns Zellmerlöw med en bra låt och med ett bra framträdande som bara han kan så går detta bidrag rakt till globen....


Jennifer Brown med en soullåt som låter väldigt bra, fin röst och låt. kan gå direkt till globen.


Lili och Susie med en typisk 90-tals dänga. jag gillar den och kanske går den hem i stugorna. Tror på andra schansen.


Cookie n Beans med en ballad som är jättebra. Lite annorlunda och den kan skrälla ikväll.


Markoolio med en ballad, vet inte vad jag ska säga om den ????????? hrm....Kanske polletten ramlar ner när man ser framträdandet.


Amy Diamond med en discolåt som är ok tycker jag men jag tror inte att hon går vidare, tyvärr...


60-. heat med hårdrock, vill nog kalla det för mjukrock. Den är helt ok tycker jag men inte så speciell att den går vidare, absolut inte...


lasse Lindh låter Lasse Lindh och jag gillar honom....Ballad som jag tyvärr inte tror går hem i stugorna . Men hoppas på det...Vore kul.



Ovido - Quiz & Flashcards