Alla inlägg den 9 februari 2009

Av agneta - 9 februari 2009 14:49

Här ser ni hur det ser ut i Västerås idag, solen skiner och det är bara så underbart ute. Här är jag på promenad med doggen...

Av agneta - 9 februari 2009 14:45

Har fått en Award från Lena...Tack så jättemycket.


Av agneta - 9 februari 2009 12:55

Här vill jag bjuda er på en musik och sångresa utan dess like. Vilken underbar sång och sångerska. Detta är en av mina idoler...verkligen.

Lyssna och njut....

Av agneta - 9 februari 2009 08:36

I går morse skedde ett knivmord här på området. Troligen ett svartsjukedrama. Jag är inte förvånad över detta .....ska bli såååå skönt att få flytta härifrån.


Är ledig i dag och nu ska jag städa ur ugnen en sista gång. Tänkte ta några skåp också.....


Här i Västerås har vi så mycket snö, det är så fint ute.......det snöade nog nästan hela dagen igår . I dag är det kallgrader, bra så att snön får ligga kvar....


Ovido - Quiz & Flashcards