Alla inlägg den 7 februari 2009

Av agneta - 7 februari 2009 12:29

ikväll är det deltävling 1 i melodifestivalen. Tävlar gör. Emilia med en jättebra balladpoplåt.

Shirley Clamp med en vacker ballad och en stor röst.

Alcazar med en svängig discodänga som låter bra.

Nina med en rocklåt som låter okey tycker jag kanske växer i sändning.

jonathan Fagerlund med en poplåt som är helt ok tycker jag...lite för barnslig för min smak.

Marie Serneholt med en discolåt som jag inte är så förtjust i , lite för slätstruken för min smak men den kan ju också växa i sändning....

Caroline af Ugglas med en fin ballad , jag tycker att den är bra men den är nog för balladig för detta program. Hon låter också väldigt lik janes shoplin....

Scotts pop och dansbandslåt, gillar den inte neeeejjjj....katastrof att de får vara med över huvud taget...Nej och fy...men tyvärr så tror jag att de går vidare ändå.....suck....


Tror att det går så här:

Emilia och Alcazar går direkt till globen

Shirley och (Detta tar emot men) Scotts till andra schansen


Jobbar ikväll 15 - 21 men får väl kika lite då och då....


Ha en trevlig helg och kram på er alla


Ovido - Quiz & Flashcards