Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av agneta - 5 oktober 2007 16:58

Vi tog foton på jobbet idag, inte det roligaste jag vet precis. fastnar liksom inte på bild. Vi får väl se hur dem blir, ser fram emot det med fasa. Fotona ska sitta uppe på en tavla så att alla kan se vilka som arbetar på stället.kan ju vara bra förståss.


Jag sa till min kompis  igår att  när jag ser mig själv i spegeln så ser jag någon annan, den där gamla kärringen är inte jag , jag är ju ung och snygg. Det är inte kul att bli gammal, ingen ser en man blir liksom osynlig och det är ingen som visslar efter en längre.


Men livet har sina ljusa stunder ännu, tur är väl det.


Skulle varit ledig i helgen men ska jobba extra lördag och söndag. Jobbar kväll så det kommer att gå bra. Kan ju ha min myskväll framför tv.n med tända ljus och godis, I love it.



Ovido - Quiz & Flashcards