Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av agneta - 26 oktober 2007 15:40

Idag är jag ledig och jag har varit duktig för jag har cyklat till Erikslund för att handla mat på Willys. Lagom motion. Hrmm...( det tar ca 15 min dit ).

Har äntligen skaffat mig internetbanken så att jag kan betala mina räkningar över nätet... Har Sala Sparbank och jag har inte tänkt på att jag kan skaffa mig detta över nätet. Nu har jag iallafall gjort det och hann inte logga in mig förrens jag blev utloggad. Grrrrrr......


Jag skulle gå in på självservice i morse men jag kom inte in på min kod varför jag försökte igen. Men nej, ve och fasa då blev jag spärrad..... Under förmiddagen fick jag ett rekommenderat brev i från sparbanken, där min nya kod stod. kom ej in på den koden heller, varmed jag fick ringa banken. ja, då skulle jag ha loggat in med den nya koden i morse men då hade jag ju inte fått den än.... Så kan det gå. Ja nu skickar de en ny kod med rek. brev.


Av agneta - 26 oktober 2007 10:13

Efter 12 års uppehåll så träffades vi igen hemma hos mig min gamla bästa vän Eva-Lena och jag. Vi hade massor att prata om så vi pratade nog mycket i munnen på varandra.Hehee Vi umgicks jämt förrut men livets vägar gjorde så att vi gick åt olika håll ett tag.  Det var så himla roligt att träffas igen  och vi bor ju nästan grannar.  Detta ska vi göra om.



Kul
Ovido - Quiz & Flashcards