Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av agneta - 10 oktober 2007 12:11

Har sovit gott på mina två nya kuddar och med mitt nya täcke. Har jobbat lite med mina  hemsidor och med grafik på morgonen. Det är så kul. Nu måste jag äta och gå på promenad med min hund. Annica du undrade över vad det var för ras jag har.Jag har en Irich soft coated wheaten terrier. En underbar glad och trevlig hund. Har en jobbig päls att sköta men jag håller den kort. Rasen är bra för de som är allergiska och han fäller inget hår. En bra sällskapshund. Zingo som han heter är 2 år.

Åker till stockholm på eftermiddagen jag ska gå och lyssna på Gwen Stefani i Globen, ser jag fram emot. Blir kvar i Stockholm över natten .

Hör av mig imorgon kväll då jag kommer hem igen.



Ha en bra dag


kram

Kul
Ovido - Quiz & Flashcards