Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av agneta - 11 oktober 2007 18:53

Nu är jag hemma igen från Stockholm. Igår var vi på Gwen Stefani i Globen, hon var helt otrolig. Skitbra.....  Hon gav en sprakande show med underbara dansare bakom sig. När hon begav sig ut bland publiken och hon klättrade runt på läktarna  höll taket på att lyfta sig . Vi trodde att globen skulle rulla iväg. hehe. Globen var nästan fullsatt. Efter konserten gick vi in på Röda kvarnen och tog ett par öl. Vi fick sova  i en kompis lgh nära globen. ( Det är vissa som har det bra. ) hrm..

Idag har vi strosat i gamla stan. Underbart. Äntligen fick jag besöka christina schollins änglabod. Jag samlar på änglar så detta har jag velat gjort en längre tid. Där fanns så mycket fina änglar av alla dess slag så oj,oj,oj. Hit måste jag igen.

Kul
Ovido - Quiz & Flashcards