Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av agneta - 16 oktober 2007 20:46

Jaha, då var de 28 första låtarna uttagna till melodifestivalen.  I december får vi veta vilka jokrarna är. Spännande. Även spännande att se vilka artisterna blir. Några kända musik och textförfattare är med i år också,  Fredrik Kempe ,Bobby Ljunggren ,Ingela Pling Forsman är några av dem.

Fredrik Kempe gjorde ju Caramia som Måns Zelmerlöv framförde bl a.

Av agneta - 16 oktober 2007 16:09

På frågan om du går till jobbet när du är sjuk svarade 90% Nej

10% svarade ibland.


Tycker jag låter bra att flertalet stannar hemma när de är sjuka.

Av agneta - 16 oktober 2007 15:57

Idag har jag faktiskt dammsugit och torkat golven. Sköönt.... Tycker att det är skittråkigt att städa så jag måste tvinga mig själv till det varje gång. Intalade mig  att jag faktiskt bara har två rum och kök att städa....

Tungt iallafall.  Tycker att det är så j.vla slitit att dra  dammsugaren runt i lgh, pust.....

Har faktisk funderat på att köpa veckostäd, det skulle faktiskt vara värt pengarna. Det finns så mycket annat jag hellre gör om dagarna än att städa.


Ovido - Quiz & Flashcards