Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av agneta - 15 oktober 2007 17:19

De 28 första bidragen är klara!I morgon tisdag 16 oktober offentligörs vilka de första 28 bidragen i Melodifestivalen 2008 är. Följ den direktsända presskonferensen kl 16.10 på svt.se/melodifestivalen. Kuverten kommer att öppnas och bidragen presenteras med titel och upphovsmän/kvinnor.Fortfarande inget datum för biljettsläpp.

Kul
Av agneta - 15 oktober 2007 16:23

Jaha. då har jag varit till apoteket och hämtat ut Bricanyl. Varje gång jag blir förkyld så brukar jag få andnöd. Det börjar med att det killar  i halsen , jag blir torr i halsen och jag kan inte andas in eller ut. Sedan hostar jag så jag nästan spyr. Förr hade jag det kanske bara en gång om året vid förkylning men ny har jag det  mer ofta i samband med förkylning.

Ringer till läkaren idag och som jag tror så kan det bli värre av att jag slutat röka , detta då flimmerhåren växer ut. Det finns ju också något som heter förkylnings astma. Min läkare säger att det ofta blir problem med luftrören när man slutar röka men att det går över. Hoppas på det.....

Ja, så nu ska jag alltså börja inhalera bricanyl vid behov. Det är inte bara en dans på rosor att sluta röka heller.

Av agneta - 15 oktober 2007 16:16

Idag har jag varit ledig. Har mest suttit vid datorn faktiskt. det är tröttväder idag. (mulet)

 Igår kväll blev jag livrädd. Rätt som det var hördes en hård smäll från sovrummet. Hunden började skälla och jag hoppade två meter upp i luften. Sprang in i sovrummet för att se efter vad det var som hände. På rutan syndes märken efter ett äpple eller vad det var. Någon har alltså slängt något på mitt fönster. Tur att det höll. Detta är inte första gången det händer , det brukar inträffa en gång om året. Får jag tag i dem som gör detta så.........

Det som jag är  mest rädd för är  att om det händer när jag inte är hemma. Tänk om fönstret går sönder och mina djur gör sig illa....

Ovido - Quiz & Flashcards